Realizační team: |
||
1. |
Bc. Rutarová Ivona - ředitelka soutěže |
|
2. |
Bc. Plachý Lukáš - zástupce ředitele |
|
3. |
Bc. Mucha Zdeněk - manažer oficiálního tréninku a závodu |
|
4. |
Bc. Mražíková Sylva - asistent oficiálního tréninku a závodu |
|
5. |
Bc. Podroužek František - asistent oficiálního tréninku a závodu |
Náplň práce:
- 14.5. 2008 – začátek pro organizátory v 8:30
- manažer oficiálního tréninku a závodu a jeho asistenti – sestavit časový harmonogram oficiálního tréninku a závodu (prosím, pošlete mi na e-mail:128317@mail.muni.cz)
- oficiální trénink 9:00 – 11:30, teamy nastupují dle vylosovaných čísel (info najdete níže nebo na www.htgc2008.estranky.cz)
- vymyslet, nacvičit a zorganizovat slavnostní nástup všech teamů (hudba na pochod a hymna Gaudeamus Igitur)
- zahájení soutěže ve 12:00
- organizovat vstupy teamů během soutěže na cvičební plochu, vstupy roztleskávaček-ty vystupují hned na začátku po slavnostním nástupu všech teamů, uprostřed po výstupu 5.teamu a na konci po výstupu všech 10ti teamů (dle časového harmonogramu)
- ukončení soutěže nejpozději do 15:00
- na sebe - slušné oblečení
- s sebou – časové harmonogramy